2011 m. birželio 18 d., šeštadienis

Žemuoginiai keksiukai

Kepti vos tik nuraudus pirmosioms žemuogėms, tačiau kantriai laukė savo eilės, kada bus parodyti... :)
Buvo labai daug, bet suvalgyti gan greitai :) Tiesa, dalis jų, gražiai supakuoti, iškeliavo į Austriją... :)


Štai šiam kalnui (apie 40) keksiukų reikės:

200 g sviesto
8 kiaušiniai
2 stiklinės cukraus
2 stiklinės miltų
2 stiklinės žemuogių
1 a.š. sodos

* Sviestą ištirpinti. Kiaušinius išplakti su cukrumi, supilti sviestą, išplakti, sudėti miltus, sodą ir dar kartą gerai išplakti. Į tešlą suberti žemuoges ir atsragiai, kad uogos nesusitrintų, išmaišyti. Tešlą pilti į formeles ir kepti 180 laipsnių temperatūroje kol gražiai paruduos :)




6 komentarai:

  1. Noriu noriu noriu žemuogių!!! kitą sav. važiuosiu į kaimą ir lėksiu į mišką :) laukiu nesulaukiu...:)
    Keksiukai atrodo skaniai :) šaunuolė, kad nepasiduodi ir randi laiko virtuvei ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Redut :)
    Labai mažai to laiko, bet vistiek atrandu :)
    O žemuogių tai labai daug.... :) bent jau pas mus :) Močiutė turi 3 ha pievą, o ji pilnut pilnutėlė žemuogių... net nėra kur kojos dėt :)Jau du kartus buvau uogaut ir dar labai noriu, bet oras...

    AtsakytiPanaikinti
  3. O jetus, pavydžiu Tau, kad man ta pieva :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai va :) labai nemėgstu uogaut, vien braškių skynimas man katorga, bet tenka aukotis dėl to dieviško uogyčių skonio :)visa laimė, kad bent į mišką nereikia eit :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Eik tu nemėgsti???aš tai kai kaimo vaikas, tai labai mėgstu ir uogauti ir grybauti, aišku jei reiktų visą dieną pratūnoti miške ar pievoj tai nemiela jau būtų, bet keleta valandų vienas malonumas, labai patinka :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš irgi kaimo vaikas, ir žadu tam kaime visą gyvenimą pasilikt, bet kažkaip man uogaut tai nelabai... :) gal Tu kai mieste būni, tai pasiilgsti, o aš kai kiekvieną dieną matau tai pabodo jau :)

    AtsakytiPanaikinti