2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis

Rabarbarų šerbetas





Tikrasis receptas čia :)

Aš dariau didesnį kiekį, ir kaip sakė Reda, cukraus kiekį mažinau, nes tikrai atrodė jog bus per saldu :)
Taigi su improvizacijom (nes neturėjau apelsino žievelės, o apelsino taip pat) mano rabarbarų šerbetas:

750 ml vandens
3 stiklinės smulkintų rabarbrų
6 šaukštai cukraus
mažas žiupsnelis druskos
žiupsnelis malto imbiero, cinamono, muskato

* Visus produktus sudėjau į puodą ir maišant viriau kol suminkštėjo rabarbarai. Truputį apvėsinau ir viską suplakiau blenderiu. Supyliau į indelius ir įstačiau į šaldymo kamerą.
Viskas! Paprasta, greita ir labai skanu! Dėkoju Redai už nuostabų receptuką! :) Ateityje tikrai kartosiu :) Žinoma rabarbarų sezonas ilgai nesitęs (ir taip jau vargšas mano krūmelis nedaug to skanumyno beturi), taigi teks pasitelkti fantaziją keisti pagrindinį ingridientą :)
Tiesa, spalva šiek tiek mane stebino :) viską suplakus ji buvo žalia žalia, o po šaldymo gražiai gelsva :)))

Skanaus :)





3 komentarai:

  1. Na labai puikiai Tau gavosi Rūta! :)šaunuolė!!! O ir nuotraukos tokios viliojančios, skaniai atrodo :) Super, džiaugiuosi :)


    P.s. nuorodėlė neveikia

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Reda :)tik man niekaip nepavyksta su tuo ledų šaukštu gražiai iškabint ledų... dar matyt nesusidraugavau su juo :)
    Oj, tuoj padarysiu, kad veiktų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na va :) jau veikia, bent pas mane :)

    AtsakytiPanaikinti